• 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN
  • 10 IRODA,
    220 MÉRNÖK,
    TÖBB, MINT 70 ÉV
    TAPASZTALATÁVAL
    AZ INFRASTRUKTÚRA-
    TERVEZÉS
    SZOLGÁLATÁBAN

37/24/28-as villamos vonalának pályafelújítása (Salgótarjáni út – Fiumei út keresztezés)

muszaki_adatok_cim

Műszaki adatok

Szakágak

úttervezés
forgalomtechnika
vasút és felsővezeték tervezés
közműtervezés
villamos és gépész tervezés
távközlés tervezés
geotechnika
organizáció

Megbízó

BKV Zrt.

Tervezés értéke

22,50 millió Ft

Teljesítés éve

2013 - 2014

Társaságunk a BKV Zrt. megbízásából készítette el a Teleki teret körülvevő, valamit a Salgótarjáni út - Orczy tér között fekvő vágányok átépítésére vonatkozó engedélyezési és kiviteli tervet.

A tervezés célja a Combino típusú járművek járműtelepi ki- és beálló útvonalának korszerűsítése volt.

A tervezési terület a Népszínház utca - Fiumei út - Magdolna utca - Salgótarjáni út közötti szakaszok, valamint a Baross kocsiszín eszterga vágányának összekötése a Dobozi utcai vágányokkal.

A tervezés érintette a 28-as, 37-es (37/A), a 24-es villamos viszonylatok útvonalait és a Baross kocsiszíni kapcsolatokat.

A feladatban a 37-es viszonylat közlekedési nyomvonala változott, a Népszínház utca - Fiumei út - Salgótarjáni út útvonalra.

A vágányok korszerű felépítményi rendszert kaptak, a felsővezeték és a közvilágítás teljesen áttervezésre került. A megváltozott közlekedési útvonal miatt a Fiumei út – Salgótarjáni út csomópont jelzőlámpáit is át kellett hangolni, együttműködve a vasúti jelzőrendszerrel.

A tervezési területen található két megállóban sk+26 cm peronok kerültek megtervezésre. Áttervezésre került a teljes víztelenítési rendszer, a beépítendő kitérők valamint a váltóállító művek víztelenítésével együtt. Megtörtént a területen található közművek szükség szerinti kiváltásának megtervezése is.

A munka első szakaszának lezárásaképpen az engedélyezési tervek benyújtásra kerültek az NKH-hoz, aki kiadta az építési engedélyt. Ez alapján kerültek kidolgozásra a kiviteli tervek.